FacebookPixel

Hjælp til fejlmeddelelser i netbanken

Hvis du har problemer med fejlmeddelelser i netbanken, hjælper det ofte at rydde din browsers historik eller nulstille din browser. Vi har samlet en liste over kendte fejlmeddelelser og løsninger her.

 
--------------------
 
Fejlkoden TEKST
Fejlen skyldes et tilføjelsesprogram, der er aktivt i din browser. Programmerne Addblocker og Hola kan være årsag til fejlmeddelelsen.

For at løse problemet kan du enten deaktivere tilføjelsesprogrammerne, når du bruger netbanken, benytte en anden browser eller nulstille din browser.
 
 
--------------------
 
Fejlbeskeden "Du har ikke en aktiv aftale med banken.."
Hvis du får meddelelsen "Du har ingen aktiv aftale med banken", skal du kontakte support på 76 97 80 00.
 
--------------------
 
Fejlbeskeden "Der er opstået en fejl.."
Meddelelsen "Der er opstået en fejl.." kan afhjælpes ved at rydde din browsers historik. Se hvordan du rydder browserens historik.
 
--------------------
 
APP00X-fejl
APP001, APP002 og APP003 fejl kan afhjælpes ved at rydde din browsers historik. Se hvordan du rydder browserens historik.
 
--------------------
 
Fejlen "Error Click for details.."
Fejlen skyldes, at DanID-certifikatet ikke er blevet korrekt godkendt. Fejlen kan afhjælpes ved at rydde din browsers historik. Se hvordan du rydder browserens historik

Når du har ryddet browserhistorikken, skal du sørge for at klikke Run/Kør til DanID-certifikatet, der kommer op, når du har klikket på Log på netbank.
 
--------------------
 
Fejlen "Der kan ikke vises data for dette skærmbillede.."
Denne fejl kan afhjælpes ved at rydde din browsers historik. Se hvordan du rydder browserens historik
 
--------------------
 
Fejlen "Banken har ingen bruger med dette CPR nummer.."
Denne fejl betyder, at din netbank ikke er aktiveret. Kontakt Kundeservice på 76 97 80 00 for at få hjælp.
 
--------------------
 
SRV00X-fejl og AUTH017-fejl
SRV-fejl (f.eks. SRV004) og AUTH017-fejl skyldes en fejl i dit NemID. Fejlen kan som regel afhjælpes ved at rydde din browsers historik. Se hvordan du rydder browserens historik

Hvis fejlen fortsat opstår, skal du kontakte NemID Support på 72 24 70 50.
Accepter cookies fra vores hjemmeside

Vores hjemmeside bruger cookies til at spore din adfærd og til at forbedre din oplevelse på sitet.

Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge de avancerede indstillinger for din browser.

Du kan læse mere om cookies her.

Tillad ikke cookies Tillad kun funktionelle cookies Tillad alle cookies