FacebookPixel

Spørgsmål og svar
om Nordik360

Her finder du svar på spørgsmål om Nordik360. Klik på spørgsmålet for at læse svaret.
Hvilke konkrete fordele får jeg med det nye fordelsprogram?

Uanset hvilket niveau i fordelsprogrammet du bliver tilmeldt, vil du få fordele som f.eks.:
  • Lavere rente på udvalgte produkter
  • Gratis Netbank
  • Gratis FI/giro overførsler i Netbank
  • Gratis MasterCard Standard og Visa/Dankort
  • Gratis oprettelse af kassekredit
  • Gratis hævning i pengeautomater
  • Gratis veksling af valuta
Som Nordik360+ og Nordik360Premium kunde får du endnu flere fordele.


Hvad kan jeg spare ved at komme med i Nordik360?

For at kunne give dig præcise oplysninger om netop dine økonomiske fordele med Nordik360 er det nødvendigt at afholde et møde, hvor vi gennemgår hele din økonomi og dit nuværende forretningsomfang i banken. Således kan vi lave en præcis udregning, der viser, hvor stor en besparelse, du kan opnå.


Hvor kan jeg se gældende priser i Nordik360?

Priser, produkter og fordele for de tre niveauer i Nordik360 fremgår af den til enhver tid gældende prisbog, som kan læses her.


Hvordan bliver mit forretningsomfang gjort op?

Dit samlede forretningsomfang opgøres som summen af dine samlede indlån, udlån og kreditter, kursværdi på depoter samt 1/3 af restgælden på Totalkredit Realkreditlån formidlet af BankNordik.


Hvilke forhold kigger I på, når I kreditvurderer mig som kunde?

Kreditvurderingen foretages på baggrund af diverse oplysninger om dig som kunde, herunder f.eks. indtægt, formue, gæld og forbrug.


Kan jeg opsige aftalen, hvis jeg ønsker det?

Du kan til enhver tid melde dig ud af fordelsprogrammet uden varsel. Du overgår efterfølgende til BankNordiks standardpriser, som fremgår af den til enhver tid gældende prisbog, som du kan finde her.


Kan I opsige aftalen med mig?

Programmet er gældende i en periode på 12 måneder og forlænges hver 1. januar, medmindre du bliver underrettet om andet. Forlænges fordelsprogrammet ikke, bortfalder fordele ved programmets ophør, og du overgår til BankNordiks standardpriser.


Hvad kan gøre, at I opsiger aftalen med mig?

BankNordik kan med tre måneders varsel opsige fordelsprogrammet generelt. Hvis dit forretningsomfang med banken eller vurderingen af dig og din familie ændres, kan BankNordik opsige dit medlemskab af fordelsprogrammet med 2 måneders varsel. Såfremt du misligholder en aftale med BankNordik, kan BankNordik opsige fordelsprogrammet uden varsel. Du overgår herefter til BankNordiks standardpriser, som fremgår af den til enhver tid gældende prisbog.


Hvis jeg ikke ønsker at være en del af Nordik360, får jeg lov til at beholde de renter og priser jeg har i dag?

Du beholder de renter og priser, du har i henhold til den til enhver tid gældende prisbog, som kan læses her.


Hvilken rente kan I tilbyde mig, hvis jeg bliver Nordik360-kunde?

Renten afhænger af, hvilket niveau du kan blive tilmeldt i fordelsprogrammet. Rentespændet fremgår af den til enhver tid gældende prisbog, som kan læses her.


Kan jeg tilmelde mig Nordik360, selv om resten af familien ikke er med?

Programmet henvender sig til enkeltpersoner og familier. Du er selvfølgelig meget velkommen til at tilmelde dig som enkeltperson. Hvis din ægtefælle/samlever/familie også er tilmeldt fordelsprogrammet, vil I blive placeret i et niveau på baggrund af jeres samlede forretningsomfang, og alle i familien vil opnå de pågældende fordele og priser.


Accepter cookies fra vores hjemmeside

Vores hjemmeside bruger cookies til at spore din adfærd og til at forbedre din oplevelse på sitet.

Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge de avancerede indstillinger for din browser.

Du kan læse mere om cookies her.

Tillad ikke cookies Tillad kun funktionelle cookies Tillad alle cookies