FacebookPixel

Kundeservicecentret bliver kasseløst 1. januar
29-12-2016

Vores kunders behov for kasseekspedition har været støt faldende gennem de seneste år, idet stadig flere udelukkende går i banken via nettet eller telefonen. Som en konsekvens af denne udvikling blev alle vores filialer kasseløse i 2013, og Kundeservicecentret på Amager blev etableret med kassebetjening. Sidenhen har stadig flere kunder taget de mange forskellige og fleksible selvbetjeningsmuligheder til sig, og filialerne benyttes i dag udelukkende som rådgivningsfilialer.

 

Vores tal viser, at behovet for kassebetjening i Kundeservicecentret på Amager også er aftaget betydeligt siden åbningen i 2013, og derfor vil der efter den 31. december i år ikke være kassebetjening på Amager Landevej 56.

 

Gode selvbetjeningsmuligheder og udvidet telefontid

Selvom den traditionelle kassebetjening i Kundeservicecentret lukker, vil der stadig være mulighed for at gennemføre de mest almindelige transaktioner i de nye pengeautomater, som bl.a. giver mulighed for at indsætte penge og hæve euro. For de få af vores kunder, der har været vant til at komme ind i Kundeservicecentret for at betale girokort, kommer der en særlig postkasse til indlevering af girokort.

 

Med de nye pengeautomater vil kunderne kunne spare både tid og penge, da automaterne kan benyttes døgnet rundt, og da det er billigere at hæve i pengeautomaterne sammenlignet med Kundeservicecentret.

 

Vi kommer fortsat til at rådgive vores kunder over telefonen og via e-mail, og det vil derfor stadig være muligt at bruge Kundeservicecentret – blot på en ny måde. Vi har for nyligt udvidet vores telefontid, så kunderne nu kan ringe til os frem til kl. 18 på alle hverdage, og vi arbejder desuden kontinuerligt på at videreudvikle og forbedre vores selvbetjeningsløsninger.   

 

Flere ressourcer til oplæring i selvbetjening

Vi har et klart mål om, at vores kunder skal have den bedst mulige service og kundeoplevelse i banken. Vi skal derfor bruge vores ressourcer der, hvor de giver mest værdi og hvor vi oplever den største efterspørgsel fra kunderne. Vi ønsker, at ændringen skal påvirke vores kunder mindst muligt, og derfor vil der i en overgangsperiode være flere medarbejdere til at hjælpe og introducere vores kunder til den lange række af selvbetjeningsmuligheder, der findes. Vi bl.a. afholdt to undervisningsaftener, hvor vores kunder har fået mulighed for at få oplæring i at bruge Netbank og andre selvbetjeningstjenester. 


‹ Tilbage
Accepter cookies fra vores hjemmeside

Vores hjemmeside bruger cookies til at spore din adfærd og til at forbedre din oplevelse på sitet.

Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge de avancerede indstillinger for din browser.

Du kan læse mere om cookies her.

Tillad ikke cookies Tillad kun funktionelle cookies Tillad alle cookies