Skifte bank

BankNordik vil være den bank, der er bedst til at styrke din forståelse af din økonomi. Og vi står klar til at gøre en forskel for dig og hjælpe dig med at træffe de rette økonomiske valg.

1-2-3-skift

  • Vi holder et indledende møde
  • Når du har besluttet dig for at skifte bank til os, klarer vi det praktiske:
    • Opretter dine nye konti, Netbank og betalingskort
    • Kontakter din gamle bank og beder dem lukke dine lån, konti, betalingskort m.m.
    • Skifter din NemKonto, så din løn, pension, SU og lignende automatisk går ind på din nye konto
    • Sørger for at flytte dine aftaler om Betalingsservice, så dine regninger bliver betalt
  • Vi holder dig opdateret undervejs, så du ved, hvor vi er i processen

Skifte bank

Det er heldigvis ikke så besværligt, som det lyder. Selvfølgelig skal der lidt papirarbejde og forberedelse til, når du skifter bank – men vi guider dig, så du kommer nemt igennem processen.

Book møde om bankskifte

Gør-det-selv

Der er nogle enkelte ting, som du selv skal klare – herunder underskrive aftaler hos os, aktivere nye betalingskort, oprette faste overførsler fra dine nye konti samt ændre dine kortoplysninger på f.eks. Brobizz, MobilePay, iTunes m.fl.

Hvis din arbejdsgiver ikke udbetaler løn via din NemKonto, skal du også huske at informere dem om dit nye kontonummer.

Hvis du vil vide mere

Book et møde om bankskifte herover. Du er også velkommen til at skrive direkte til en af vores dygtige, engagerede og servicemindede rådgivere. Du finder alle vores filialer og medarbejdere her.

Det vil glæde os at byde dig velkommen som kunde i BankNordik.

Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ring til os på

76 97 80 00

... eller send en besked