Privatkunderådgiver til Nuuk

Ønsker du en alsidig hverdag med indflydelse og ansvar? Vil du udfordres og udvikles? Brænder du for at yde dine kunder en solid og proaktiv rådgivning? Og har du lyst til at prøve kræfter med din faglighed under helt nye himmelstrøg?

Få dine ambitioner opfyldt hos BankNordik i Nuuk!

BankNordik har fornylig gennemført en succesfuld vækststrategi og søger nu en privatkunderådgiver til filialen i Nuuk. Filialen består af en privatafdeling med 13 ansatte og en erhvervsafdeling med seks ansatte. Du vil blive en del af et engageret og dynamisk team, hvis formål det er at yde bankens privatkunder den bedst tænkelige rådgivning – hver dag. I teamet er godt humør en naturlig del af hverdagen. Vi yder alle en aktiv indsats – også socialt.

Jobbet

Som vores nye privatkunderådgiver får du mulighed for at udvikle dine kompetencer i et dynamisk arbejdsmiljø i en stærk nordisk koncern. Et spændende og udfordrende job, hvor arbejdsmiljøet bygger på BankNordiks værdigrundlag: Kompetence, engagement og proaktivitet. Som privatkunderådgiver hos os får du en spændende hverdag med indflydelse og ansvar for pleje og udvikling af egen kundeportefølje.

Du vil få tæt daglig kundekontakt, herunder afholdelse af møder med bestående og potentielle kunder, og der vil især være fokus på tiltrækning af nye kunder i et attraktivt marked i stor udvikling. Din grundlæggende opgave bliver at sikre, at dine kunder forlader banken med et smil, fordi du – som den ambassadørskaber du er – har givet dem netop den rådgivning, der passer til deres specifikke situation.

Din faglige og personlige profil

Du har erfaring med rådgivning af privatkunder samt en bred faglig uddannelse inden for den finansielle sektor, med erfaring indenfor bolig, pension/pensionsforsikringer og investering. Vi forventer, at du har en god forretningssans og formår at omsætte kundemøder til gode resultater, både for kunden og banken. Du trives i et opsøgende job, sætter dig ambitiøse og realistiske mål, og du vil gerne udfordres.

Som person er du serviceminded og udadvendt og kan yde kunderne en kompetent og proaktiv rådgivning. Du sætter altid kunden i centrum og rådgiver med udgangspunkt i kundens behov og muligheder. Med din faglige ekspertise kommer du hele vejen rundt om kundens økonomi. Du er imødekommende i mødet med både kunder og kollegaer, og du bidrager til et engageret og positivt arbejdsmiljø. Du arbejder selvstændigt og er samtidig en god holdspiller og rollemodel for dine kollegaer.

Det forventes, at du behersker dansk flydende i skrift og tale. Kendskab til det grønlandske sprog og erfaring fra Grønland generelt vil naturligvis være en fordel men ikke et krav. Til gengæld må du meget gerne have et godt instinkt for at arbejde i et dobbelt-kulturelt miljø. Afgørende er det naturligvis også, at du har lyst til en tilværelse i Grønland, hvor du kan lære landets smukke natur og spændende kultur at kende. I Grønland kan du i øvrigt få et spændende fritidsliv med mulighed for sejlads og fiskeri samt fugle-, rensdyr- og moskusjagt m.v. Og om vinteren byder terrænet ydermere på skiløb, såvel langrend som slalom, snowboarding, kite skiing og snescooter.

Vi tilbyder

Vi tilbyder et alsidigt job med masser af faglige og menneskelige udfordringer og mulighed for løbende kompetenceudvikling. Du vil få et stort ansvar og mulighed for at præge dit job, gøre dine gode idéer til virkelighed og skabe gode resultater. Et job med kompetente og engagerede kolleger og mange inspirerende snitflader til det grønlandske samfund. Endvidere er det et job med attraktive vilkår og konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.

BankNordik dækker eventuelle rejseudgifter og bohaveflytning efter gældende regler i forbindelse med tiltrædelsen, og der vil være mulighed for personalebolig med plads til evt. familie. Efter et års ansættelse tilbydes du, som en del af lønpakken, frirejser for dig og din ægtefælle/samlever samt børn under 18 år.

Så hvis ovenstående fanger dig, og du har lyst til at være med til at udvikle en spændende nordisk koncern i vækst, så er dette helt sikkert noget for dig!

Tiltrædelse snarest muligt og gerne omkring årsskiftet 2018/2019.

Interesseret?

Søg stillingen her, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Managing Partner Mette Landau fra Landau Global Search & Selection på mobil: + 45 2190 2188 eller på me@mettelandau.com

Landau Global Search & Selection varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Vi forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Læs også 

Om banken

BankNordik er en stærk nordisk finansiel koncern med aktiviteter i Grønland, Danmark og på Færøerne. Der er i alt ca. 430 medarbejdere på tværs af landene. Vi er i øjeblikket inde i en spændende udvikling, som du nu har muligheden for at blive en del af.

Vores mission

”Vi gør det nemt for dig at træffe det rigtige valg” er den mission, vi møder vores kunder med. Det er essentielt for os, at vores rådgivning tilfører kunderne værdi, så kunden føler sig bedre klædt på efter et møde med os. Vi har samtidig et ansvar i at sikre, at kunden altid har fuld forståelse for sin økonomi og vores rådgivning – dette afspejles i vores slogan “Rådgivning, som alle kan forstå”.

Få en stor stemme i en mindre organisation

Bliv en del af en organisation med korte beslutningsveje, en ambitiøs vækststrategi og stærkt sammenhold.