Privatkunderådgiver til Rådgivningsteamet i Kundeservice

Du er en dygtig privatkunderådgiver og du kan noget, de andre ikke kan så godt som dig. Nemlig give rådgivning, som alle kan forstå. Du brænder ligefrem for det.                          

Kan du samtidig se dig selv få en stor og klar stemme i en mindre organisation med:

 

  • Korte beslutningsveje og en ambitiøs strategi for privatkundeområdet
  • Godt sammenhold, lydhørhed og videndeling på tværs af organisationen
  • Fokus på de detaljer som løfter kundeoplevelsen fra “OK” til “fantastisk”

Ja, så kunne vi måske være noget for hinanden?!

Kort om jobbet

Din allervigtigste opgave bliver at skabe fantastiske kundeoplevelser og sikre den rådgivning, der passer til kundens specifikke situation og økonomi. Du bliver en del af et centralt rådgivningsteam i Kundeservice, hvor vi hjælper og rådgiver kunder i en fælles kundeportefølje.

Som del af en ny kundefilosofi har vi ingen salgsmål. I stedet har vi 110 % fokus på helhedsrådgivning og tilfredse kunder. Du skal derfor have et medfødt kundetilfredsheds-DNA og motiveres af kvalitet i rådgivningen frem for salg og kampagner.

Vi træner meget i at dygtiggøre os og øge både de faglige og personlige kompetencer. Denne træning er en del af kundefilosofien, som vi vil fortælle dig mere om, hvis vi ses til en samtale.

Din arbejdsplads bliver i et nyt, lyst og lækkert kontorfællesskab i Mikado House i Ørestad Nord, hvor vi er i alt ca. 40 medarbejdere på kontoret. Hvis du ønsker det, er der mulighed for at være del af en fælles frokostordning for alle virksomheder i Mikado House.

Vores kunder - vores ansvar

Vi skal hjælpe vores kunder med deres økonomi, så de kan leve det liv, de ønsker. Det er vores største ansvar som rådgivere, og det er derfor, vi går på arbejde hver dag.

Du skal identificere og afdække kundernes behov og rådgive inden for den daglige økonomi, herunder forbrugslån og kreditter, udvalgte pensions- og investeringsprodukter samt skadesforsikring. Du ser kundens økonomi som et puslespil, hvor alle brikker skal passe sammen. Både nu, i fremtiden og hvis det værst tænkelige skulle ske.

Og selvom det måske ikke altid er det mest interessante at skulle tale med banken – så skal det i det mindste være forståeligt. Derfor siger vi tingene, som de er – uden bankvolapyk – og rydder ud i uforståeligt fagsprog, både på skrift og i tale. Vores mål er nemlig at blive Danmarks første volapykfri bank.

Lyder det ikke meget godt?

Eller har du brug for at høre lidt mere? Så er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Kim Plet-Hansen på 61 56 97 07.

Du søger stillingen ved at bruge dette link. Vi holder samtaler løbende og vil derfor glæde os til at høre fra dig snarest muligt.

 

Læs også 

BankNordik Tórshavn

Om banken

BankNordik er en stærk nordisk finansiel koncern med aktiviteter i Grønland, Danmark og på Færøerne. Der er i alt ca. 430 medarbejdere på tværs af landene. Vi er i øjeblikket inde i en spændende udvikling, som du nu har muligheden for at blive en del af.

Regndråber laver ringe i vandet

Vores mission

”Vi gør det nemt for dig at træffe det rigtige valg” er den mission, vi møder vores kunder med. Det er essentielt for os, at vores rådgivning tilfører kunderne værdi, så kunden føler sig bedre klædt på efter et møde med os. Vi har samtidig et ansvar i at sikre, at kunden altid har fuld forståelse for sin økonomi og vores rådgivning – dette afspejles i vores slogan “Rådgivning, som alle kan forstå”.

Elever sidder på røde stole.

Få en stor stemme i en mindre organisation

Bliv en del af en organisation med korte beslutningsveje, en ambitiøs vækststrategi og stærkt sammenhold.