Privatkunderådgiver til filialen på Kongelundsvej, Kastrup

Du er en dygtig privatkunderådgiver med styr på alt lige fra bolig til investering til pension og forsikring. Og du kan noget, de andre ikke kan så godt som dig. Nemlig give rådgivning, som alle kan forstå. Du brænder ligefrem for det.

 

Kan du samtidig se dig selv få en stor og klar stemme i en mindre organisation med:

 

  • Korte beslutningsveje og en ambitiøs strategi for privatkundeområdet
  • Godt sammenhold, lydhørhed og videndeling på tværs af organisationen
  • Fokus på de detaljer som løfter kundeoplevelsen fra “OK” til “fantastisk”

Ja, så kunne vi måske være noget for hinanden?!

 

Kort om jobbet

Din allervigtigste opgave bliver at skabe fantastiske kundeoplevelser og sikre, at dine kunder altid forlader kundemødet med et smil – fordi du har givet netop den rådgivning, der passer præcis til dem. Faktisk kan de ikke lade være med at anbefale dig til andre.

Da vi ønsker at øge kendskabet og antallet af kunder betragteligt, skal du, via eget netværk, samarbejdspartnere og lokale arrangementer, være med til at skabe synlighed og tiltrække nye kunder – blandt andet også til din egen kundeportefølje, som du skal bygge op fra bunden. Det er derfor vigtigt, at du trives i en rolle med stort fokus på netværkspleje og opbygning af relationer.

 

Kundefilosofi med fokus på helhedsrådgivning

Som del af en ny kundefilosofi har vi ingen salgsmål. I stedet har vi 110 % fokus på helhedsrådgivning og tilfredse kunder. Du skal derfor have et medfødt kundetilfredsheds-DNA og motiveres af kvalitet i rådgivningen frem for salg og kampagner.

Vi træner meget i at dygtiggøre os og øge både de faglige og personlige kompetencer. Denne træning er en del af kundefilosofien, som vi vil fortælle dig mere om, hvis vi ses til en samtale.

 

Vores kunder – vores ansvar

Vi skal hjælpe vores kunder med deres økonomi, så de kan leve det liv, de ønsker. Det er vores største ansvar som rådgivere, og det er derfor, vi går på arbejde hver dag.

Du sætter derfor en ære i at levere kvalitet, dybde og substans i din rådgivning – og du behøver ikke nogen til at fortælle dig, at helhedsrådgivning med fokus på både bolig, investering, pension og forsikring er et must. Ligesom os ser du kundens økonomi som et puslespil, hvor alle brikker skal passe sammen. Både nu, i fremtiden og hvis det værst tænkelige skulle ske.

Og selvom det måske ikke altid er sjovt at gå i banken – så skal det i det mindste være forståeligt. Derfor siger vi tingene, som de er – uden bankvolapyk – og rydder ud i uforståeligt fagsprog, både på skrift og i tale. Vores mål er nemlig at blive Danmarks første volapykfri bank.

 

Lyder det ikke meget godt?

Eller har du brug for at høre lidt mere? Så er du velkommen til at kontakte Filialdirektør Sebastian Kaae Tiedgen på 33 46 54 01 eller HR Konsulent Line Arnth Mortensen på 33 46 54 60.

Du søger stillingen her. Vi holder samtaler løbende og vil derfor glæde os til at høre fra dig snarest muligt.

Vi opfordrer selvfølgelig alle interesserede til at søge – uanset alder, etnisk baggrund, køn, handicap, seksuel orientering eller religion.

Læs også 

BankNordik Tórshavn

Om banken

BankNordik er en stærk nordisk finansiel koncern med aktiviteter i Grønland, Danmark og på Færøerne. Der er i alt ca. 430 medarbejdere på tværs af landene. Vi er i øjeblikket inde i en spændende udvikling, som du nu har muligheden for at blive en del af.

Regndråber laver ringe i vandet

Vores mission

”Vi gør det nemt for dig at træffe det rigtige valg” er den mission, vi møder vores kunder med. Det er essentielt for os, at vores rådgivning tilfører kunderne værdi, så kunden føler sig bedre klædt på efter et møde med os. Vi har samtidig et ansvar i at sikre, at kunden altid har fuld forståelse for sin økonomi og vores rådgivning – dette afspejles i vores slogan “Rådgivning, som alle kan forstå”.

En blå baggrund

Få en stor stemme i en mindre organisation

Bliv en del af en organisation med korte beslutningsveje, en ambitiøs vækststrategi og stærkt sammenhold.