BankNordik lancerer ny hjemmeside

Velkommen til vores nye hjemmeside! Den har været et stykke tid undervejs, og vi har glædet os meget til at kunne offentliggøre den for alle vores kunder.

Det primære formål med den nye side har været, i langt højere grad end tidligere, at gøre det muligt for dig som kunde at finde råd og vejledning omkring din økonomi – uanset hvor i livet du befinder dig. For om vi vil det eller ej, så spiller økonomien en stor rolle i de fleste milepæle i livet. F.eks. når du

• flytter hjemmefra
  • får et barn
  • bliver gift
  • bliver skilt
  • køber bolig
  • mister jobbet
  • går på orlov

...og meget, meget mere. Vi har samlet alle informationerne i menupunktet "Mit liv", som du finder øverst på siden.

Har du brug for hjælp, har vi samlet ofte stillede spørgsmål, information om hvordan du kommer i kontakt med os, vejledning til Netbank, hvordan du spærrer dit betalingskort og meget mere under menupunktet "Hjælp". Du er selvfølgelig også altid mere end velkommen til at kontakte din rådgiver eller ringe til vores Kundeservice, så hjælper vi dig. Direkte tlf.nr. og mailadresse til din rådgiver finder du i øverste højre hjørne under "Find os" i menupunktet "Om os".

Ønsker du at læse om de forskellige kontoformer, lånemuligheder, forsikringer m.m., som vi tilbyder i BankNordik, så kan du kigge i menupunktet "Produkter".

Læs med - og lad dig inspirere

Vi vil gerne hjælpe dig igennem alle dine milepæle med en god følelse i maven omkring din økonomi. Og med en god følelse mener vi, at du oplever, at du har taget den rigtige beslutning om din økonomi. Som din rådgiver og sparringspartner er det vores opgave at sætte dig i stand til det. Det, mener vi, er "Rådgivning, som alle kan forstå".

Vi håber, at du vil tage et kig rundt på hjemmesiden. Og at du vender tilbage, når du kommer til en ny milepæl i dit liv eller har brug for gode økonomiske råd og inspiration.

God læselyst.

Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ring til os på

... eller send en besked