Ny Mobilbank

Opdateret d. 12. november - Har du problemer med din mobilbank?

Vi oplever desværre nogle fejl i forbindelse med opdateringen af vores mobilbank.

Hvis du ikke kan få din app til at virke, er der fem ting, du selv kan gøre:

  1. Sørg for at din mobiltelefons styresystem er opdateret til den nyeste version
  2. Afinstaller og geninstaller mobilbank-appen
  3. Sørg for at skærmlås er slået til med adgangskode
  4. Tjek, at det er det samme telefonnummer, der er registreret i netbank, som du bruger til mobilbank
  5. Sluk og tænd for telefonen

Har du stadig problemer med appen, er du velkommen til at ringe og få hjælp hos vores kundeservice på 76 97 80 00.

Tirsdag den 6. november kommer en ny og endnu mere sikker Mobilbank

Med den nye Mobilbank kan du selv bestemme, i hvilken rækkefølge dine konti skal vises.

Af sikkerhedsmæssige hensyn er det fremover et krav, at du har skærmlås slået til på din telefon for at kunne bruge Mobilbank. 

Vær opmærksom på, at når Mobilbank-appen er opdateret, vil du blive bedt om at indtaste dit telefonnummer og en kode, som du modtager via sms. 

 

Kontakt os, så hjælper vi dig

Ring til os på 

76 97 80 00

... eller send en besked