Indsigelse

Det er i en række situationer muligt at få tilbageført en betaling, der er gennemført med kort. Hvis du f.eks. ikke har modtaget en bestilt vare, som du har betalt med dit kort, eller hvis du opdager korttransaktioner, som du ikke kan godkende, kan du gøre indsigelse - dvs. protestere mod hævningen på dit kort. 

Du skal altid selv forsøge at løse problemet med forretningen først, men hvis det ikke kan lade sig gøre, skal du udfylde et indsigelsesskema. Hvis du gør indsigelse inden for 14 dage efter, du er blevet eller burde være blevet opmærksom på dit krav, kan du være sikker på, at din indsigelse er rettidig. 

Læs mere om dine muligheder for ved fjernsalg (dvs. handel over internettet eller ved post- eller telefonordre) at få tilbageført en betaling, der er gennemført med

Læs også

To betalingskort og en hængelås ligger på et tastatur

Pas på dit kort

Et guldkort bliver klippet over.

Spær dit kort

En familie med mor, far og to børn kigger glad ind i kameraet

Kundeprogram

Få rabat på dit kort

Skal vi hjælpe dig videre?

Ring til vores Kundeservice på

76 97 80 00

... eller send en besked