Mobilbank

Med Mobilbank får du nem og hurtig adgang til dine konti. Så kan du følge med i dit forbrug, betale regninger, overføre penge og meget mere – uanset tid og sted. 

Mobilbanken er gratis og fås til iPhone og Android-telefoner. Hent app'en i App Store eller Google Play og tilmeld dig direkte i appen.

Du kan også tilmelde dig via din Netbank.  

En mand bruger BankNordiks mobilbank på sin smartphone

Kort og godt om Mobilbank

Med Mobilbank kan du ...

  • Overføre penge og betale regninger
  • Spærre dine kort
  • Se depoter og handle med værdipapirer
  • Finde filialer og hæveautomater
  • Kontakte banken
Sådan tilmelder du dig mobilbanken

Du kan tilmelde dig via selve mobilbanken eller i netbanken. 

Tilmelding via mobilbanken:

  • Hent mobilbank-appen. Du kan se nedenfor, hvordan du henter den.
  • Åbn app'en og tryk på "Tilmeld dig" nederst.
  • Indtast dit NemID bruger-id og adgangskode og klik på Log på.
  • Vælg den aftale du vil tilmelde (kun aktuelt, hvis du har flere aftaler).
  • Udfyld brugernavn, mobilnummer og adgangskode og tryk på OK.
  • Udfyld nu din NemID-adgangskode igen og tryk Godkend.
  • Indtast nøgle fra dit nøglekort og tryk Godkend.
  • Din tilmelding er nu gennemført.

Tilmelding via netbanken

  • Log ind i din netbank
  • Klik på menupunktet Aftaler i hovedmenuen til venstre
  • Herefter vælger du Mobilbank i den blå menu, der kommer frem
  • Herefter trykker du Tilmeld ud for "Mobil app"
  • Indtast brugernavn og det mobilnummer der skal være tilknyttet din mobilbank og et selvvalgt password på 4 cifre. Tryk OK
  • Du vil nu få præsenteret en række aftaler, som du nederst på siden skal acceptere. Sæt flueben og tryk OK
  • Indtast din adgangskode til NemID og evt. nøgle fra nøglekortet
  • Download nu app'en, der passer til din mobiltelefon – se nedenstående
Sådan henter du Mobilbank til din telefon

Sådan henter du Mobilbank til iPhone 

Tilmeld dig først i netbanken som beskrevet ovenfor. Download herefter Mobilbank på én af følgende måder:

  • Hent app'en via Apples App Store – søg på "BankNordik" eller
  • Skan koden nedenfor med din iPhone

Sådan henter du Mobilbank til Android

Tilmeld dig først i netbanken som beskrevet ovenfor. Download herefter Mobilbank på en af følgende måder:

  • Hent app'en via Google Play – søg på "BankNordik" eller
  • Skan koden nedenfor med din Smartphone
Support til Mobilbank
Hvis du har brug for hjælp til din Mobilbank, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte kundeservice for support.

Du kan ringe på tlf. 76 97 80 00 alle hverdage kl. 8-22, lørdag, søndag og helligdage kl. 11-20 samt 24. dec., 31. dec., og 1. jan. kl. 10-14.

Vi kan yde support på brug og tilmelding af Mobilbank men ikke på den tekniske opsætning af telefonen. For at få hjælp til opsætningen skal du kontakte dit teleselskab.

Se også

En mand har sin netbank fra BankNordik åben på computer, tablet og smartphone

Beskedservice og Betalingsservice

Få mere ud af din Netbank og Mobilbank

En stort spørgsmålstegn

Ofte stillede spørgsmål om Mobilbank

Spørgsmål og svar om Mobilbank

Har du brug for hjælp til din Netbank eller Mobilbank?

Ring til vores Kundeservice på

76 97 80 00

... eller send en besked