Martin Bang Christensen Private Banker

Vær mod andre som du ønsker, de skal være mod dig

I mit liv – både professionelt og privat – er ovenstående mit pejlemærke. Det, mener jeg, medvirker til den kundeoplevelse, som en Private Banking-kunde forventer og fortjener.

Jeg sætter stor pris på den tætte og ofte langvarige relation, jeg har med mine kunder. For det første bidrager det til, at mine kunder ved, hvad jeg står for. Derudover er det en stor tilfredsstillelse at se, at de planer og forretninger, der bliver lavet, giver afkast, og at de fastsatte mål bliver opfyldt.

Det er vigtigt for mig, at mine kunder kan komme i kontakt med mig. Tilgængelighed betyder meget, og derfor kan mine kunder også ringe til mig sent om aftenen. Et møde behøver ikke altid at foregå i bankens åbningstid – hvorfor ikke hjemme hos kunden efter arbejdstid, hvor der reelt er tid til et møde med banken?

Erhvervserfaring og uddannelse
Ansat i BankNordik i 2016. Har tidligere arbejdet i Sparbank, Tønder Bank og Sydbank.

Uddannet fra Sparbank i 2003 samt HD (FR) i 2008.