Om banken

Nye vilkår for fordelsprogrammet Nordik360

I det nye år får flere af vores kunder nye vilkår i banken. Det skyldes blandt andet en ændring af fordelsprogrammet Nordik360

Vi er en bank for de privatkunder, der ønsker at samle alle deres forretninger ét sted. Vores styrke er at yde rådgivning inden for især bolig, pension og investering, og dette har vi valgt at sætte yderligere fokus på.

For at bevare det høje service- og rådgivningsniveau, styrker vi vores rådgivningskoncept og stiller endnu skarpere på de kunder, der reelt har brug for rådgivning. Dette medfører blandt andet en ændring af fordelsprogrammet Nordik360 pr. 1. april 2020. Hvis du som kunde er omfattet af disse ændringer, har du modtaget et brev fra os.

Hvad betyder det for vores kunder

  • Vi justerer fordelsprogrammet, så det fremover kun har to niveauer, nemlig Nordik+ og NordikPremium. For at være Nordik+ kunde kræves en samlet økonomi i banken på 400.000 kr. For at være NordikPremium kunde skal den samlede økonomi være 1 mio. kr.
  • Fordelsprogrammet bliver mere tidssvarende, idet indlån ikke længere tæller med i kundens samlede økonomi i banken, som er adgangskriteriet for at blive en del af fordelsprogrammet. Kunder som kun har indlån hos os, vil dermed ikke længere være en del af fordelsprogrammet. Ligeledes justeres rabatterne i fordelsprogrammet samt en del af vores øvrige generelle gebyrer.

Her kan du se, hvordan beregningen af din samlede økonomi foretages.

For mere information

Vi har samlet nogle spørgsmål og svar herunder, som vi håber, kan hjælpe dig. Har du yderligere spørgsmål til ændringerne af fordelsprogrammet, er du som altid velkommen til at kontakte os.

Find vores filialer og rådgivere her.

Spørgsmål og svar

Hvad betyder ændringen for de kunder, der er en del af fordelsprogrammet?

Da vi i 2013 lancerede Nordik360, så bankverdenen anderledes ud og forudsætningerne for fordelsprogrammet var dermed en anden. Derfor har vi valgt at tilpasse fordelsprogrammet til de nuværende forudsætninger og markedsvilkår. Det betyder, at en række kunder ikke længere vil opfylde kravene for at være en del af fordelskonceptet eller vil blive omfattet af et nyt niveau i fordelsprogrammet. Disse kunder vil opleve nogle ændrede gebyrer, men vil fortsat have de samme rentevilkår på lån og kreditter, som de har i dag.

Hvor vil jeg kunne se mine nye vilkår og priser?

Du vil kunne se dine vilkår og priser i vores prisbog og i betingelserne for fordelsprogrammet her.

Hvad skal der til for at være omfattet af fordelsprogrammet fra 1. april?

Har du en samlet økonomi i banken på min. 400.000 kr., kan du blive en del af fordelsprogrammet. Indlån tæller dog ikke med i beregningen af den samlede økonomi. Vi vil altid gerne gennemgå din økonomi sammen med dig, så vi kan se på dine muligheder for at blive en del af fordelsprogrammet.

Her kan du se, hvordan beregningen af din samlede økonomi foretages.

Hvad sker der, hvis min samlede økonomi i banken ændrer sig?

Hvis din samlede økonomi ændrer sig, og du enten skal op eller ned i niveau i fordelsprogrammet (f.eks. fra Nordik+ til NordikPremium), så vil dette ske automatisk.

Hvis du ikke er en del af fordelsprogrammet i dag, og din samlede økonomi i banken ændrer sig og bliver min. 400.000 kr., kan du blive omfattet af fordelsprogrammet. Vi vil opfordre dig til altid at tage en snak med os, hvis du har nogle ønsker og overvejelser omkring din økonomi.

Her kan du se, hvordan beregningen af din samlede økonomi foretages.

Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ring til os på

76 97 80 00

... eller send en besked