BankNordiks filial i Aarhus

Ændrede åbningstider for ekspedition i filialerne

Stadig flere af vores kunder bruger Netbank, Mobilbank og digitale betalingsløsninger, som gør det muligt at ordne de fleste bankrelaterede opgaver hjemmefra. Behovet for at skulle en tur ind i banken, f.eks. til at betale regninger og overføre penge, er derfor blevet væsentligt mindre i løbet af de seneste år.

Til gengæld oplever vi et stigende behov for rådgivning i forbindelse med bolighandler, investering og pension – både i form af onlinemøder og fysiske møder i filialen. Derfor tilpasser vi nu vores åbningstider efter kundernes ændrede behov.

Fremover er åbningstiderne:

Kunderådgivning
Mandag - fredag kl. 10-16
Torsdag kl. 10-17
Samt efter aftale

Telefontid
Mandag - fredag kl. 9-16
Torsdag kl. 9-17

Ekspedition*
Tirsdag kl. 10-12
Torsdag kl. 14-16

* Omfatter bl.a. besøg i bankboks, hjælp til at betale regninger, girokort og lave overførsler, spørgsmål til Netbank og lignende

Book tid til rådgivning
Har du brug for rådgivning, så anbefaler vi altid, at du booker tid til et møde. Så har vi de bedste forudsætninger for at give dig den bedste rådgivning og sikre, at vi kommer rundt om alle væsentlige detaljer i din økonomi.

Og er du det mindste i tvivl om, hvordan du får løst en opgave, så ring til os – vi sidder klar til at hjælpe dig.

Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ring til os på

76 97 80 00

... eller send en besked