Nordik

Med fordelsprogrammet Nordik får du rentefordele, færre gebyrer og gratis services – og jo mere du samler, jo flere fordele får du  

Et par med små børn.

Når du samler dine bankforretninger hos os og bliver kunde i fordelsprogrammet Nordik, får du en række konkrete fordele og økonomiske besparelser.

Få alle fordelene

Det er nemt og gratis at tilmelde sig Nordik, og fordelene får du med det samme. Som kunde i fordelsprogrammet får du også en personlig rådgiver, der sammen med dig kommer hele vejen rundt om din økonomi.

Uanset dit fordelsniveau har du altid disse fordele:

  • Gratis Netbank

  • Intet kontogebyr

  • Gratis Mastercard Debit Standard

  • Gratis straks- og sammedagsoverførsler i Netbank

  • Gratis betaling af indbetalingskort/girokort i Netbank

  • Rabatter på en lang række forlystelser i Danmark

Sådan bliver du kunde i fordelsprogrammet

For at blive kunde i fordelsprogrammet skal du have din lønkonto og Netbank i BankNordik samt en samlet økonomi (forretningsomfang) hos os på minimum 400.000 kr.

Jo mere du samler, jo flere fordele

Se de forskellige fordele i de to niveauer her.

Nordik+

NordikPremium

  • De bedste rentefordele på udvalgte konti
  • Gratis Visa/Dankort – også med individuelt design
  • Gratis Mastercard Debit Standard
  • Gratis Mastercard Standard 
  • 400 kr. i rabat på Mastercard Gold
  • 600 kr. i rabat på Mastercard Platinum
  • 75 % rabat på hævning af euro i BankNordiks pengeautomater
  • Gratis hævning af danske kroner i andre bankers pengeautomater med Visa/Dankort og Mastercard Debit
  • Du skal have en samlet økonomi (forretningsomfang) i banken på minimum 1.000.000 kr.

Ofte stillede spørgsmål om

Fordelsprogrammet Nordik

Hvordan bliver jeg Nordik-kunde?

Du tilmelder dig fordelsprogrammet via din rådgiver i BankNordik. Når banken godkender ansøgning og tilmelding, er det med udgangspunkt i en konkret kreditvurdering samt dine eller din families samlede forretningsomfang i banken. "Familie" skal forstås som maks 2 voksne, der er registreret at have samme adresse foruden hjemmeboende børn under 18 år.

Koster det at blive Nordik-kunde?

Nej, det er gratis at blive Nordik-kunde.

Hvilke konkrete fordele får jeg med fordelsprogrammet?

Uanset hvilket niveau i fordelsprogrammet du bliver tilmeldt, vil du få fordele som f.eks.:

  • Intet kontogebyr

  • Gratis Netbank

  • Rentefordele på udlån

  • Gratis Visa/Dankort og Mastercard Debit Standard

  • Gratis FI/giro overførsler i Netbank

Se øvrige fordele i prisbogen og i boksene ovenover.

Hvad kan jeg spare ved at komme med i fordelsprogrammet Nordik?

For at kunne give dig præcise oplysninger om netop dine økonomiske fordele med Nordik er det nødvendigt at afholde et møde, hvor vi gennemgår hele din økonomi og dit nuværende forretningsomfang i banken. Så kan vi lave en præcis udregning, der viser, hvor stor en besparelse, du kan opnå.

Hvordan bliver mit forretningsomfang gjort op?

Dit samlede forretningsomfang i banken opgøres som summen af:

  • Saldi på udlån og kreditter*
  • Kursværdi på depoter tilknyttet Personlig PensionsPleje, Personlig FormuePleje, Rådgivningsaftale og individuelle fuldmagtsaftaler
  • 1/3 af restgælden på realkreditlån fra Totalkredit formidlet af BankNordik
  • Kursværdi på udvalgte investeringsbeviser
  • Opsparing på Letsikring af indtægt ved pension (Livrente) fra Letpension, formidlet af BankNordik

* På NordikPrioritet er det alene udlånssaldoen, som tæller med i forretningsomfanget

Hvilke forhold kigger I på, når I kreditvurderer mig som kunde?

Kreditvurderingen foretages på baggrund af diverse oplysninger om dig som kunde, herunder f.eks. indtægt, formue, gæld og forbrug.

Hvor kan jeg se gældende priser for fordelsprogrammet Nordik?
Priser, produkter og fordele for de to niveauer i fordelsprogrammet fremgår af den til enhver tid gældende prisbog og tilhørende renteoversigt.
Hvilken rente kan I tilbyde mig, hvis jeg bliver Nordik-kunde?

Renten afhænger af, hvilket niveau du kan blive tilmeldt i fordelsprogrammet. Rentespændet fremgår af den til enhver tid gældende renteoversigt.

Kan jeg tilmelde mig fordelsprogrammet Nordik, selv om resten af familien ikke er med?
Programmet henvender sig til enkeltpersoner og familier. Du er selvfølgelig meget velkommen til at tilmelde dig som enkeltperson. Hvis din ægtefælle/samlever/familie også er tilmeldt fordelsprogrammet, vil I blive placeret i et niveau på baggrund af jeres samlede forretningsomfang, og alle i familien vil opnå de pågældende fordele og priser.
Kan jeg opsige aftalen, hvis jeg ønsker det?

Du kan til enhver tid melde dig ud af fordelsprogrammet uden varsel. Du overgår efterfølgende til BankNordiks standardpriser, som fremgår af vores prisbog og tilhørende renteoversigt.

Kan I opsige aftalen med mig?

Programmet er gældende i en periode på 12 måneder og forlænges hver 1. januar, medmindre du bliver underrettet om andet. Forlænges fordelsprogrammet ikke, bortfalder fordele ved programmets ophør, og du overgår til BankNordiks almindelige privatkundebetingelser.

Hvad kan gøre, I opsiger aftalen med mig?
  • BankNordik kan med tre måneders varsel opsige fordelsprogrammet generelt
  • Hvis dit forretningsomfang med banken eller vurderingen af dig og din familie ændres, kan BankNordik opsige dit medlemskab af fordelsprogrammet med 2 måneders varsel
  • Såfremt du misligholder en aftale med BankNordik, kan BankNordik opsige fordelsprogrammet uden varsel

Du overgår herefter til BankNordiks standardpriser, som fremgår af den til enhver tid gældende prisbog og tilhørende renteoversigt.

Andre har også læst

Rækkehuse i brune mursten med små haver foran

Skal du købe bolig?

Hos os får du råd og vejledning til alle boligkøbets faser

Et ældre par går tur på stranden hånd i hånd

Pension

Hvordan skal din pensionstilværelse være? Tag stilling i god tid

En mor, far og tre børn ligger på gulvet og smiler

Forsikringer

Tryghed for dig og din familie - hvis uheldet er ude

Grafer for aktiekurserne går op og ned foran stabler af mønter

Investering

Det handler om at få dine penge til at vokse

Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ring til os på

76 97 80 00

... eller send en besked