BankNordiks filial på Frederiksberg

Genåbning af filialerne

Vi ønsker at passe godt på både vores kunder, medarbejdere og resten af Danmark. Siden midten af marts måned har vi derfor fulgt regeringens og sundhedsmyndighedernes anbefalinger og taget forskellige forholdsregler for at mindske smitterisikoen for COVID-19. Det betød blandt andet, at vi valgte at lukke dørene til vores filialer frem til den 10. maj 2020. 

Nu glæder vi os over de seneste udmeldinger om en gradvis og forsigtig åbning af samfundet. Det betyder nemlig også, at vi så småt har åbnet dørene til bankens filialer igen – dog med nogle begrænsninger og med stort fokus på en ansvarlig adfærd, så vi fortsat kan minimere smitterisikoen for såvel kunder som medarbejdere. 

Vi gør alt hvad vi kan for at passe på både kunder og medarbejdere
I vores filialer vil der blandt andet være hyppig og grundig rengøring, håndsprit tilgængeligt for både kunder og medarbejdere, ligesom bankens medarbejdere alle er bekendte med sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger.

Selvom vi er glade for at slå dørene op igen, så opfordrer vi dog til, at henvendelser i filialen begrænses så vidt muligt. Det vil sige, at vores kunder i størst muligt omfang bruger selvbetjeningsløsninger som Netbank, Mobilbank og pengeautomater samt afholder netmøder eller telefonmøder.

Har du symptomer på sygdom, bedes du først henvende dig fysisk i en filial tidligst to døgn efter, du ikke længere har symptomer.

Sådan benytter du vores filialer

 

Kundemøder efter aftale

  • Der vil være mulighed for at holde et kort møde med din rådgiver, hvor mødet er aftalt på forhånd.
  • Vi anbefaler fortsat, at møder holdes som netmøde eller telefonmøde, hvis det på nogen måde er muligt. Læs mere om netmøder her.
  • Møder som afholdes i filialen vil ske i overensstemmelse med sundhedsmyndighedernes anbefalinger om afstand, god hygiejne og hensigtsmæssig adfærd

 

Begrænsede åbningstider for ekspedition 

Hvis du har brug for at få adgang til din kundeboks, hjælp til kort, netbank eller pengeautomat, indlevering af dokumenter eller lignende, vil du kunne henvende dig i din filial i et begrænset tidsrum. 

Åbningstiderne er

  • Tirsdage fra kl. 10-12
  • Torsdage fra kl. 14-16

Vi vil ikke, som eksempelvis i dagligvarebutikker og lignende, have afstandsmarkeringer i filialerne. Bankens medarbejdere er selvfølgelig opmærksomme på, at der ikke er for mange kunder i filialen af gangen, og vi opfordrer til, at alle kunder også hjælper til med at sikre, at vi alle holder den nødvendige afstand til hinanden. Det har vi fuld tillid til, at vi kan hjælpe hinanden med at løse.

 

Sådan benytter du banken bedst og mest sikkert:

  • Bankens udendørs pengeautomater kan benyttes som hidtil. Her er det muligt at indsætte og hæve danske kroner samt hæve euro.
  • Netbanken og Mobilbanken fungerer helt som de plejer.
  • Skal du have møde med banken? Så opfordrer vi til, at vi holder et netmøde online. Du kan læse mere om, hvordan du holder møde med banken online her.
  • Vores Kundeservice holder åbent som normalt. Du kan derfor ringe til os på telefon 76 97 80 00 mandag til fredag kl. 9-16 og torsdag kl. 9-17.
  • Filialerne er bemandede, så du vil kunne kontakte din rådgiver og de enkelte filialer som hidtil via netbanken, telefon eller mail. Du kan finde kontaktoplysningerne på de enkelte filialer her.

Vores hjemmeside og sociale medier bliver løbende opdateret, hvis der skulle ske ændringer i forhold til vores håndtering af situationen.

Vi er glade for at kunne mødes med vores kunder igen – sammen, men på behørig afstand og med sund fornuft.


Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ring til os på

76 97 80 00

... eller send en besked